karinivarsson

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Karin Ivarsson - 1 oktober 2012 22:03

 

Av Karin Ivarsson - 1 oktober 2012 16:12

NU är jag äntligen hemma.


Våran skola är fan ändå chill idag bakade vi negerbollar och hade datakundskap.

Tyvärr så gjorde jag så en kille blev små ledsen på mig för han gillade mig men jag gillade inte han, han såg att jag och Tintin skrev att vi älskade varandra osv, så trodde alla att det var en kille. Jag kan säga nej det är ingen kille utan en tjej. Han blev chockad men ändå så vet alla på min facebook att jag är bisexuell. Alla i killarna i klassen tycker dte är najs bara men jag tycker det är normalt bara. Dom frågar mig ungefär så här,


Dom: Har du haft sex med en tjej?
Jag: Nej.

Dom: Har du slickat en tjej?

Jag: Ni ska inte bry er om mitt liv.

Dom: Men då är du inte bisexuell.

Jag: Jo, jag gillar båda könen drars till båda.


Blir trött på folk som inte fattar att man inte behöver ha sex i ett förhållande, är jag den ända som håller med om att det är inte ut på att ha sex i ett förhållande, utan att älska varandra och tycka om varandra som man är!

 

 

Av Karin Ivarsson - 1 oktober 2012 11:25

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bisexuell tjej.
Som älskar kameran, musik, kläder & vara med sina älskade vänner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards