karinivarsson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Karin Ivarsson - 27 augusti 2012 15:00

När jag var cirka ett år var jag en gissla. För den nyårn var jag mamma & min pappa bjudna hem till min moster för att fira nyår. Fast min pappa hade något imot min moster för hon vågade säga till han om hans drickade, vilket han inte tål överhuvetaget. Han sa ungefär så här till min mamma "Om du åker så tar du inte med dig Karin.", mamma stack till min moster och mobror en då, hon cyklade till dom stor gråtandes. Sen ringde pappa till mamma men hon ville inte svara, så svarade min moster istället och frågade vad han ville. Då sa han "Karin saknar sin mamma, hon får komma och hämta henne.", han var arg. Min morbro och min kusin hämtade mig ifrån pappa. Han var nästan full då. Hör detta varje år hela tiden, jag orkar inte med att min familj snackar om varandra. 


Min pappa snackar skit om min äldsta storebro,

Min mamma snackar skit om min pappa,

Mina två bröder från mammas sida snackar skit om pappa.


Av Karin Ivarsson - 26 augusti 2012 19:33

En sak jag störde mig på i skolan när vi började i onsdags var att några tjejer i skolan frågar mig hela tiden om jag är lesbisk.

Visst jag har ju det men jag faller för killar med.

Jag fattar nog inte vad det stör sig på, jag tänder direkt inte på dom eller något. Det hade vart äckeligt.

Dom kan la inte acceptera en tjej i deras klass/skola att det finns en bisexuell där. Men det får dom ta och skylla sig själva. Dom klagar över mina vänner som är tjejer som ser ut som killar, jag fattar inte vad deras problem är. Dom tjejerna som ser ut som killar får ofta mer tjejer än riktigta killar. Dom frågar mig ibland med Karin är du hetro, jag säger alltid nej då säger dom då är du lesbisk, jag sa nej, jag är bi helt annan sak än homo.

Tycker dom borde fan ta och ge sig, dom klagar över att jag går i kill kläder. 

Dom "Karin, du är tjej ingen kille. Då ska man inte gå i killkläder" 

VAFAN bryr dom sig över min klästil för, ska jag klaga på att dom är fjortisar eller? 

Får sånt PMS på homofober helt seriöst.


Vi som är bi/homo, vi ska behandlas lika dant som folk som är hetrosexuella. Vi är inte anorlunda för det, vi är helt normala. Vi står för våran läggning och ni som är homofober tycker jag ni ska hålla käften. 

Av Karin Ivarsson - 23 augusti 2012 20:26

       

Av Karin Ivarsson - 20 augusti 2012 12:50

               

Av Karin Ivarsson - 20 augusti 2012 12:46

Idag vid halv sex så vaknade min morsa, sen när klockan var 06.45,  kom hon in och skrek "KOCKELY KUUUUU KLOCKAN ÄR NÄSTAN 7 DAGS FÖR KARIN ATT VAKNA"


så riktigt så här ut efter hon skrek det  .


Av Karin Ivarsson - 19 augusti 2012 17:41

Idag har jag vart istan och träffat min fjortis kompis. 

Aa vi gjorde inte så jävla mycket, vi åt pommes eller som jag säger pååmmes.

För kan inte utala "pommes". Så var vi inne på kvatum och fick kaffe, bananer, korv, ost och kakor. 

Pernilla den tjockisen åt upp allting, men hon är fin ändå.

Så gick vi in på en fucking lekplats, där finns en jävla snurr grej och HAHAHA Pernilla spydde nästan OMG. Det känndes som jag var full där med så jävla yr man blev HAHAH. 

Bild & Video kommer sen när jag har laddat mobilen   

 

Presentation


Bisexuell tjej.
Som älskar kameran, musik, kläder & vara med sina älskade vänner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards