karinivarsson

Alla inlägg under september 2012

Av Karin Ivarsson - 30 september 2012 23:17

Nu drar jag mig mot sängen och ser på pokèmon.

Godnatt och hoppas ni har haft en trevlig kväll som mig!   


 

Av Karin Ivarsson - 30 september 2012 20:34

Personligt

Namn: Karin

Kön: Tjej

Ålder:15år.

Längd: 165-166

Ögonfärg: mörkgröna

Civilstånd:Singel

Boende: Jag bor utanför Varberg mellan Rolfstorp och Karlgustav.

Skostorlek: 39-40

Klädstorlek: S/M

Familj: Mamma, pappa mina 4a halvsykon och 3 av deras barn.

Pea:

Lunar:

Humör: Glad

Övrigt:


Familj

Mor: Ulrika

Far: LillQuenn

Syster/systrar: Caroline

Bror/brödrar: Erik, Martin och Robin.

Husdjur: tre vilda syskonbarn. HAHAH nä men har inga djur.


Vänner

Antal: massor!

Välj en vän som...

Du litar på: Dom jag litar på mest är Oliwer, Emmy & Ida.

Får dig glad: Många

Du skrattar ofta med: Dom jag umgås med.

Du känt länge: Felicia Strandberg.

Känner dig bra: Emmy Magnusson.

Du gjort mycket med: Rebecka Granström.


Kärlek

Kärlek Civilstånd: singel

Sötnosen för tillfället: Hemligt!

Har du gråtit för att du varit arg? many times.

Har du varit kär i någon du inte haft chans till? Ja, det har jag.

När grät du senast? I fredags..

Har du varit riktigt kär? 4gånger.

Är du oftast sårad & ledsen men visar det inte? Ja, jag är ofta sårad, jag döljer det bra.

Menar du det du säger? Jaa..


Ditt eller datt.

Pengar eller kärlek?: Kärlek

Singel eller förhållande?: Förhållande.

Sola eller bada?: Sola

Mobil eller dator?: dator

Gröna lund eller Liseberg?: liseberg

Mc Donalds eller Burger King?: donken

Dans eller sång?: sång

Fotboll eller innebandy?: båda :)

Flyga eller åka båt?: Flygaaaaa


ärlighet

Lovar du att vara ärlig?: Ja

Har du varit kär i din bästakompis?: Nej

Har du ljugit?: Ja

Har du fuskat på ett prov? Ja

Strulat med någon av samma kön? Ja

Druckit eller rökt utan att dina föräldrar vet? Ja

Har du en hemlighet som bara du vet? Ja.

Resor har du varit utomlands?: Självklart!

I vilka länder har du varit?: Sverige, Danmark, Frankrike, Turkiet, Egypten, Thailand, Tyskland,

Har du åkt flygplan?: Ja

Tåg?: Ja

Båt?: ja

Buss?: ja

Har du bott utomlands?Nej

Vart isåfall? -

Kan du något annat språk? - Ja

Vart vill du åka? Spanien.

Rik eller fattig? - Fattig.

Hur mycket får du i månadspeng?: 500kroner.


Har du...

Eget rum?: Ja.

TV?: Ja

DVD?: Ja

Dator?: Ja

Mobil?: Ja

Telefon?: Nej

Kontokort?: Nej

Över 2000 kr?: Nej

Pool?: nej

Studsmatta? Nej

Cross/moppe?: Nej

Pingis/biljardbord?: Nej

Jacuzzi?: Nej

Villa? Nej

Märkeskläder?: Ja, jag har bara det nästan.

Smink/smycken för över 5000 kr? Nej

Skolan Går det bra för dig i skolan?: Jadå.

Dagens Kläder?: Underkläder, mjukisar och linne.

Smink?: fondation och mascara

Smycken?: armband.

Gjort?: Vart i halmstad.

Göra?: Sova

Vad är klockan? 21.05

Av Karin Ivarsson - 30 september 2012 20:20

I lördags åkte jag till Ida Åkson i Halmstad.


När jag kom till Halmstad så åkte jag och Ida hem till henne. Vi hade mysigt med hennes fosterfamilj och sen skulle vi dra till Andersberg för vi skulle på fest. Men sen glömde jag mitt busskort sen skulle jag skicka efter smsbiljett men den jävla kärringen slängde ut oss. Så vi fick vänta, men vi hade det trevligt förutom att en kille som heter Emil var ledsen för jag at jag var sur på honom osv, sen var det en annan kille som blev ledsen för att Ida inte ville vara hos han. Ida gillar inte han på dte sättet, men han fattade inte det riktigt men. Annars var det mycket trevligt och bra folk. Underbar fest var det, men blev problem på kvällen men nu är det bra. Idag åkte vi till Idas mammas grav med.


Ni kan få en länk till Idas blogg, ni som läser min blogg tycker ni ska kolla in på hennes blogg.


www.sweeetie.devote.se

Av Karin Ivarsson - 30 september 2012 20:08

HAHAHA dör allvarligt.

Några killar som jag satt och camade med på chatroulett, visade mig denna viedon.

Så jävla roligt har jag aldrig sätt, detta är något jag vill att ni kollar på allvarligt!
Ni kommer också sitta och garva.




Av Karin Ivarsson - 28 september 2012 00:34

På grund utav att jag knappast kan äta längre så sattsar jag extra mycket på skolan och min tränning.

Jag tar bara ett äpple om dagen men jag spyr upp det bara, det gör jag med all mat. Jag vet faktiskt inte varför eller vad som är problemet. Jag är faktiskt inet sjuk eller någotin, jag bara mår illa och spyr när jag äter?

Vet ni kanske vart man kan kolla det antingen på nätet eller nåhon annanstans?


Min träning,


Ute och springer högst en halvtimme-timme varje dag.

Göra hundra sittups efter när man har sprungit.

Shuffla.

och det sista är en slags yoga som jag inte vet direkt vad den heter men.

Det är jätte bra träning.


 

       



Av Karin Ivarsson - 24 september 2012 17:55

Vi som är homosexuella eller bisexuella ska behandlas lika dant som alla andra.


Tycker det är fel av folk och kalla folk bög och lebb, jag tycker det är hårda ord och kränkande för oss som är bi/homo.

 

Jag hör lesbik hela tiden, jag är inte helt homo utan är bi. Visa människor verkar inte förstå att bara om man är bi är man inte helt homo. Jag blir tokig på folk som har mer imot killar än tjejer. Killar är lika mycket mysiga som tjejer. Det är inget fel på oss utan vi är samma människor förutom att vi är hetrosexuella. Jag är ingen stolt bisexuell för många andlednigar. Jag känner en kille som har gått ut med det tidigt han är 13år och gick ut som homosexuell för länge sen. Jag tycker det är fel av att folk har kränkt honom för sin läggning. VI ÄR DOM ÄR, vi har fan inte gjort folk ett piss. SÅ folk kan suta att kränka oss. Ni har ingen rätt att döma oss för våran läggning. Alla har mer imot killar, varför? Det är lika dant förutom att dom är killar och inget tjejer inget fel för det eller hur?

Jag var rädd att gå ut med min läggning för jag var rädd att bli kränkt, men nu skiter jag i det och är öppen med min jävla läggning! Jag är inte stolt, men jag står för den.

Insertinne tror jag att alla är bisexuella utom att dom vet om det, bi är inget man blir utan man är och upptäcker det sent eller tidigt.
Kommentera era åskiter om ni vill. Jag står för detta och alla andra.

Av Karin Ivarsson - 23 september 2012 13:36

         

Presentation


Bisexuell tjej.
Som älskar kameran, musik, kläder & vara med sina älskade vänner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards